ورود کاربران به وب‏‌سایت قطعات موبایل الکامپ هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط قطعات موبایل الکامپ به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات قطعات موبایل الکامپ است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین قطعات موبایل الکامپ از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های قطعات موبایل الکامپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های قطعات موبایل الکامپ تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش اقدام کند. همچنین از آنجا که قطعات موبایل الکامپ یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان:

محصولات ارائه شده در وب‌سایت، یا توسط قطعات موبایل الکامپ از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با قطعات موبایل الکامپ همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت قطعات موبایل الکامپ عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط قطعات موبایل الکامپ بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود. – مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است. – فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود. – خریداران حداکثر تا ۲ روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند. – در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و قطعات موبایل الکامپ مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند. – در صورتی‌که قطعات موبایل الکامپ تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد ، میزان خرید از کالاهای فروشندگان محاسبه نمی‌شود و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیف‌ها نمی‌شوند. – نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه قطعات موبایل الکامپ است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد. –خدمات پس ‌از‌ فروش قطعات موبایل الکامپ تنها درصورتی درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالای فروشندگان را می‌پذیرد که لیبل روی کالا، جدا نشده باشد.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از وبسایت قطعات موبایل الکامپ استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به قطعات موبایل الکامپ ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که قطعات موبایل الکامپ به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین تلفنی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها منبع رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آن صورت می‌گیرد. جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد قطعات موبایل الکامپ برای اعضای وب سایت پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه قطعات موبایل الکامپ را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

قطعات موبایل الکامپ به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.قطعات موبایل الکامپ متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت قطعات موبایل الکامپ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید. همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات قطعات موبایل الکامپ ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط قطعات موبایل الکامپ جزئی از اموال قطعات موبایل الکامپ محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار قطعات موبایل الکامپ است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای قطعات موبایل الکامپ محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط قطعات موبایل الکامپ و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار قطعات موبایل الکامپ است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت قطعات موبایل الکامپ و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای قطعات موبایل الکامپ محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات قطعات موبایل الکامپ ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

 ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. قطعات موبایل الکامپ  به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد. – کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت قطعات موبایل الکامپ  به وسیله ارسال پیش فاکتور از طریق پیامک، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. – قطعات موبایل الکامپ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در قطعات موبایل الکامپ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای قطعات موبایل الکامپ  محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. – در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. – قطعات موبایل الکامپ  مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای قطعات موبایل الکامپ  محفوظ است. – در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت قطعات موبایل الکامپ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای قطعات موبایل الکامپ محفوظ است. قطعات موبایل الکامپ  در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت قطعات موبایل الکامپ  می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت. – کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس و شماره تماس‌ همراه توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، قطعات موبایل الکامپ جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. – امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود. -تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد. – در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد. – در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی قطعات موبایل الکامپ ، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود. – لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران ثبت سفارش خود را تکمیل کنند و بدیهی است که قطعات موبایل الکامپ هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

شرایط و ضوابط خرید کالا و خدمات پس از فروش

  1. ال سی دی های سالم که مشتری به هر دلیل از جمله انصراف مشتری از تعمیر و یا عدم توانایی فروش مرجوع می کنند به طور کلی فاقد گارانتی می باشد و مشتری موظف است پس از صدور فاکتور و به دلیل تغییر مداوم قیمت ارز، فاکتور را از لحاظ کیفیت و قیمت چک نماید؛ بدیهی است پس از ارسال؛ قابل پس گرفتن نمی باشد.
  2. کالا ها به لحاظ ظاهری قبل از ارسال چک می گردند بنابراین هرگونه شکستگی، پارگی فلت و شکستگی کریستال شامل گارانتی نمی باشد و باتوجه به ایمن بودن بسته بندی های قطعات موبایل الکامپ، شکستگی در اثر حمل و نقل به عهده شرکت حمل و نقل می باشد و مشتری با کد رهگیری موظف است از شرکت حمل و نقل مطالبه خسارت نمایید.
  3.  ال سی دی پس از نصب و کندن لیبل فاقد گارانتی می باشد؛ لذا هرگونه تست تاچ و ال سی دی را قبل از نصب انجام داده و پس از اطمینان از سالم بودن اقدام به کندن هولوگرام و نصب بر روی گوشی نمایید.
  4.  مدت تست ال سی دی قبل از نصب برای همکاران تعمیرکار ۴۸ ساعت از تاریخ تحویل و برای همکاران عمده فروش در صورت نصب نشدن ۲ ماه از تاریخ فاکتور می باشد. بدیهی است ال سی دی های شرکتی (ORG 100%) به طور کلی فاقد گارانتی می باشد و این مدت شامل حال ال سی دی های شرکتی نمی باشد.
  5.  هنگام دریافت از پست، تیپاکس دقت کنید که اثر ضربه و فشاری روی بسته نباشد.

نکته:

  1. لطفا جهت برطرف شدن هرگونه ابهام در زمینه گارانتی و خدمات، قبل از خرید با واحد فروش مشاوره فرمایید.
  2. پرداخت وجه فاکتور به منزله این است که مشتری ایتم ها و مشخصات کالا را شخصا دیده و تائید نموده است؛ لذا هنگام صدور پیش فاکتور به جزئیات دقت فرمایید چون به دلیل تغییر مداوم نرخ ارز، قیمت کالا در زمان های مختلف، متفاوت است و لذا مشتری ممکن است دچار مقایسه اشتباه گردد.
  3. هزینه استرداد کالا، تماما به عهده مشتری می باشد.
  4. شیوه ی ارسال خرید پست ، تیپاکس و باربری و DTS برعهده مشتری می باشد.
  5. تمام محصولاتی که با تیپاکس ارسال می گردند مطابق هزینه خرید بیمه می شوند.
  6. محصولاتی که با پست ارسال می گردند به دو شیوه ی با بیمه و بدون بیمه ارسال می گردند
  7. به صورت پیش فرض تمام محصولات پستی مبلغ ۸۰۰٫۰۰۰ تومان بیمه می گردد.
  8. محصولاتی که به صورت بیمه ارسال می گردند تمام مسئولیت اعم از شکستگی و یا گم شدن برعهده شرکت پست/تیپاکس می باشد و همچنین خریدار موظف است در هنگام دریافت بسته در حضور مامور توزیع کننده بسته را باز کند تا در صورت مشکل احتمالی بتواند پیگیری های لازم را انجام دهد.
  9. پیک موتوری (درون شهری) شامل پیک های درون شهر اصفهان
  10. می باشد و در صورتی که هزینه ی پیک بیشتر از مبلغ مذکور شود ، گیرنده موظف به پرداخت مابقی هزینه می باشد.

فقط کالای اصلی

قطعات موبایل الکامپ اصالت همۀ کالاهایش را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند. از آنجا که قطعات موبایل الکامپ  برای تامین کالاهای ارائه شده در وب سایت، تنها با شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می‌کند، مشتریان می‌توانند مطمئن باشند که کالای دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده است، را از قطعات موبایل الکامپ  خریداری می‌کنند. شرکت‌هایی که دارای شرایط لازم برای واردات رسمی نیستند و یا مجوز نمایندگی رسمی ندارند امکان واردات کالا را ندارند و فعالیت آنها غیرقانونی محسوب می‌شود. ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند. برای نمونه در حال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار جهان و سایر کشورها ساخت چین هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که در این کشور تولید شده‌اند.

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در قطعات موبایل الکامپ، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات قطعات موبایل الکامپ با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان، تایید و نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند. قطعات موبایل الکامپ  در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به‌هیچ‌وجه به معنی تایید فنی قطعات موبایل الکامپ  درباره‌ی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه‌ی انتخاب و تصمیم‌گیری خود قرار ندهند. 

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

  1. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
  2. برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
  3. نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
  4. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
  5. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به‌صورت مطلق.
  6. جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
  7. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید.
  8. کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.
  9. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفت‌وگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تایید نخواهد شد.
  10. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
  11. از طریق نمودار تغییر قیمت در سایت می‌توانید از تغییرات قیمت آگاه شوید؛ لذا به‌هیچ‌وجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکرده، درباره‌ی آن سؤال نکنید و نظری ندهید.
  12. در نظرات خود، از بزرگ‌نمایی یا اغراق درباره‌ی قوت‌ها یا ضعف‌های محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
  13. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  14. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
  15. کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از قطعات موبایل الکامپ را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره‌ی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
  16. توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.
  17. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
  18. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.

محتوا

قطعات موبایل الکامپ  نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است قطعات موبایل الکامپ  تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط قطعات موبایل الکامپ  دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است. وب ‏‌سایت قطعات موبایل الکامپ  هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت قطعات موبایل الکامپ تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى،مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد. سایت قطعات موبایل الکامپ ممکن است دارای سرویس‌‏هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس‌‏های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه‌‏های خبری، شبکه دوستان و سرویس‏‌های دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می‏‌شوند. شما توافق می‏‌کنید که از این سرویس‏‌های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام‏‌هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در قطعات موبایل الکامپ  مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در قطعات موبایل الکامپ  قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند. با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، قطعات موبایل الکامپ  نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، قطعات موبایل الکامپ  موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز

طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‏‌تر نسبت به فروش‌‏های ویژه درج می‏‌شود که این کالاها تنها برای ساعت‏‌هایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت انگیز باشد، قیمت شگفت انگیز اعمال می‏‌شود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، قطعات موبایل الکامپ تعهدی در قبال سفارش‌‏های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی‌‏های لازم انجام می‏‌شود. همچنین، به کالاهایی که در این طرح خریداری می‌شوند، بن تخفیف تعلق نمی‌گیرد. هرینه ارسال سفارش برای بخش شگفت انگیز به ازای هر کالا به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته می‏‌شود و امکان تغییر ندارد.

نمایندگی

قطعات موبایل الکامپ  در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی قطعات موبایل الکامپ  اطلاع دهید.قطعات موبایل الکامپ خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.